Impulzus

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Villamosmérnöki és Informatikai Kar Hallgatói Képviseletének lapja
Random cikkajánló

TTNY

Maga az épületkomplexum kettő 10 emeletes szárnyból áll. Ez egy teljesen koedukált kollégium.

Fejérvári Bence (Bentse)

Alkony

"...a természet alapjában véve unalmas."

Eltűnt egy dal

"...úgy fejeződött be a NoHAB-ok pályafutása, ahogy elkezdődött: egy gyorsvonattal."

Aktuális ZOH!

ISO

Postaládánkból

"Célunk az, hogy az emberek jól érezzék magukat"

Sok a várakozási idő, ezzel sajnos nem tudunk mit csinálni. Jelenlegi kapacitásunk a maximális, három nagy és három kicsi szendvicssütőt használunk, folyamatosan van kenyér a sütőben, folyamatosan készítjük a szendvicseket.

Szitázó

Bevezető

Mátrabérc teljesítménytúra

Idén tagjaink közül néhányan úgy gondolták, hogy megküzdenek Mátra bérceivel egy teljesítménytúrán. Ruppi számol be az eseményekről:

Péntek délután szerény létszámú, ám annál büszkébb csapattal vágtunk neki a nagy túrának. Mint később kiderült, közel 20 ember öregbítette a SCH hírnevét a versenyen, csakhogy ők máshogy utaztak. Már a Keleti pályaudvaron világossá vált, hogy eltévedni nem fogunk, elég lesz a tömeget követni. 2 órás zötykölődés után érkeztünk az akkor már sötétbe borult siroki állomásra. Így a szállásunknak otthont adó tornateremig vezető út nagy részét máskor kevésbé használt érzékeinkre támaszkodva tettük meg. A tornaterembe érkezve a nevezés, csomagszállítás és egyebek elintézése után meleg vacsorával vártak minket. Na jó ez poén volt, senki ne gondolja, hogy a 600Ft nevezési díj ilyeneket takar (100Ft körüli összegért viszont bárki vehetett sport szeletet). A tízórás lámpaoltás már volt, akit alva talált, páran azonban még sokáig küzdöttek a szokatlan körülmények nyújtotta nehézségekkel. A reggel 5 órai kelést még leírni is borzasztó, nemhogy megélni (főleg egy kollégistának). Azt, aki nem akart egy 2,5 km-es kocogással bemelegíteni, a 120 Ft-ért váltott busz beszállójegy ellenében a starthoz fuvarozták. A pörgős nevezés után, gondolom a "minden kezdet nehéz" nevében nekifutottunk a túra legerősebb szintemelkedéseinek. 10 km-rel és 2 busznyi emberrel arrébb, már csak 50 szavas alapszókincsből merítettük beszélgetéseink elemeit, melynek első 10 helyén az emelkedők egyre árnyaltabb és sokrétűbb állandó jelzői kaptak helyet, ezeket szerencsére indulatszóként is használhattuk. A túra legmagasabb pontját elérve, meleg levessel vártak a rendezők. A Kékesről meglepő módon lefele vezetett az út, mely igencsak próbára tett néhányakat meredekségével és talajával. Sajnos elbecsültük sebességünket, így a Hannák-Kolos túrát teljesítő 2 sporttárs már nem tudott itt megvárni minket, így velük csak Galyatető után találkoztunk. Galyatetőről, kisebb emelkedőkkel, hosszas ereszkedés következett egészen Mátrakeresztesig (mely falucska étkezdéjét bármely jóízlésű ember becses figyelmébe ajánlom). A túra, úgy érzem, ettől a ponttól kezdve érdemli ki a teljesítmény jelzőt, ugyanis 42 km nem éppen sétának nevezhető gyaloglás után egy 6 km hosszú 400 m szintemelkedésű rész következett. Aki a csúcsra feljutott, arra már csak egy rövid (8 km) lejutás (700 m) várt a túra célját jelentő Szurdokpüspökiig. Érdekes módon ezt a távot sokan, talán a fáradtságtól kábultan vagy pusztán a közeli cél miatti eufóriájukban futva tették meg (azért lenyomtuk őket). A rendezésre nem lehet panasz, a túra árához képest meglepően gazdag volt a frissítés, a pecsételő helyeken is csak akkor alakult ki tumultus, mikor kb. 2 busznyi ember érkezett egyszerre. Számomra talán egyetlen furcsa dolog a meglepően nagy bizalom, ugyanis bár a csomagunkhoz kaptunk egy cetlit, amivel visszakaphattuk, ezt a qtya nem ellenőrizte, mindenki kénye-kedve szerint válogathatott a tornateremben sorokba rendezett táskák és hálózsákok között. Ezennel megragadnám az alkalmat, hogy gratuláljak minden sikeresen teljesítő sporttársnak! Külön köszönettel tartozom annak a 3 embernek, akik a folyamatos szintmérés és tápanyagellátás mellett, jelenlétükkel a jó hangulatról is gondoskodtak.