Impulzus

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Villamosmérnöki és Informatikai Kar Hallgatói Képviseletének lapja
Random cikkajánló

Felsőoktatási Tankönyv- és Szakkönyvvásár

Rövid hírek Házunk tájáról

Azért nézzétek meg a KIR-t is.

Kálmán György (Gyuri), III. Info.

Unalom

„Nem emberek. Én tudom. Orvos vagyok, genetikus."

Gépészkari Hallgatói Képviseleti választás eredménye

Gyöngyösi Péter (gyp)

E, pokémon, nézzed!

"Újabb remek dolog. Hülyegyerek, nézzed a fiktív állatokat a tévében, aztán vetessed meg a mindent anyucival, amin ez van."

Mi újság, Hallgatói Gyűlés?

Péksütemény a Sötétben!

Hangosan csapódik mögöttem a fém ajtó, ahogy kiérek. Megint nem vigyáztam, de most már mindegy. Tényleg hideg van, reszketek végig az úton, de nem kell.

Diákhitel

Hopp Ferenc Világjáró Klub

Kollégiumunkban évek óta működik egy érdekes kör, a Hopp Ferenc Világjáró Klub. A klub tagjai főleg mostani ill. volt kollégisták, de szép számmal akadnak más egyetemekről is. Ezeknek az embereknek van néhány közös tulajdonsága: mindannyian nagyon szeretnek utazni, és persze egyiküknek sincs túl sok pénze erre. Ennek ellenére a világ sok távoli pontjára eljutottak már Kelet-Ázsiától Dél-Amerikáig. Olyan emberek ők, akik értékrendjében a hálózsák és a túrabakancs messze megelőzi az autót és a mobiltelefont.

A klub minden félévben rendez négy vagy öt diavetítéses nagyelőadást; ilyenkor meghívott előadók mesélnek kalandjaikról. Az elmúlt években jártak már itt világhírű hajósok, hegymászók, sarkkutatók és még rengeteg érdekes ember.

Létezik egy ennél sokkal kötetlenebb találkozó is, minden szerdán este 8-tól a 9. emeleti klubban. Ilyenkor a klubtagok saját élményeiket mesélik diavetítés és forralt bor mellett. Ezekre a szeánszokra is sok szeretettel várunk mindenkit, aki szeret, vagy szeretne utazni, túrázni, világot látni.

Gyakran kirándulunk is együtt hosszabb-rövidebb ideig: Az elmúlt félévben például Erdélyben jártunk, rengeteget túráztunk, másztunk, barlangásztunk a környező hegyekben, és összehoztunk egy felejthetetlen szilvesztert a Bükkben egy barlangszálláson.

Ha tehát kíváncsi vagy, hogy hogyan lehet pénz nélkül hazajutni a Boszporusz partjáról, milyen érzés egy vulkán tövében biciklizni, hogy néz ki a Holdvilág-árok holdvilágnál, vagy te is szeretnéd megtanulni a fotózás rejtelmeit, várunk minden szerda este a 9-en.