Impulzus

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Villamosmérnöki és Informatikai Kar Hallgatói Képviseletének lapja
Random cikkajánló

Pénteki Buli

MAVE

Az egyesület segíti a hallgatók kapcsolatfelvételét cégekkel, valamint más országok oktatási rendszereivel is.

Nézőpont

Cím nélkül

Mi a cél?

Előfeladatok

Hajnal

"Gyilkolni készülök, megint."

20 éves a PC

"Becsapjuk magunkat azzal, hogy mennyi minden újat tud a gépünk, pedig pont a PC-nek köszönhetjük, hogy ennyire lemaradtunk."

A HA5KFU kollégiumi rádióklub

XXVIII. Schönherz Qpa

"Mindenkinek itt a helye..."

Hopp Ferenc Világjáró Klub

Kollégiumunkban évek óta működik egy érdekes kör, a Hopp Ferenc Világjáró Klub. A klub tagjai főleg mostani ill. volt kollégisták, de szép számmal akadnak más egyetemekről is. Ezeknek az embereknek van néhány közös tulajdonsága: mindannyian nagyon szeretnek utazni, és persze egyiküknek sincs túl sok pénze erre. Ennek ellenére a világ sok távoli pontjára eljutottak már Kelet-Ázsiától Dél-Amerikáig. Olyan emberek ők, akik értékrendjében a hálózsák és a túrabakancs messze megelőzi az autót és a mobiltelefont.

A klub minden félévben rendez négy vagy öt diavetítéses nagyelőadást; ilyenkor meghívott előadók mesélnek kalandjaikról. Az elmúlt években jártak már itt világhírű hajósok, hegymászók, sarkkutatók és még rengeteg érdekes ember.

Létezik egy ennél sokkal kötetlenebb találkozó is, minden szerdán este 8-tól a 9. emeleti klubban. Ilyenkor a klubtagok saját élményeiket mesélik diavetítés és forraltbor mellett. Ezekre a szeánszokra is sok szeretettel várunk mindenkit, aki szeret, vagy szeretne utazni, túrázni, világot látni.

Gyakran kirándulunk is együtt hosszabb-rövidebb ideig: Az elmúlt félévben például Erdélyben jártunk, rengeteget túráztunk, másztunk, barlangásztunk a környező hegyekben, és összehoztunk egy felejthetetlen szilvesztert a Bükkben egy barlangszálláson.

Ha tehát kíváncsi vagy, hogy hogyan lehet pénz nélkül hazajutni a Boszporusz partjáról, milyen érzés egy vulkán tövében biciklizni, hogy néz ki a Holdvilág-árok holdvilágnál, vagy Te is szeretnéd megtanulni a fotózás rejtelmeit, várunk minden szerda este a 9-en.